Wednesday, August 11, 2010

莎莉廚房(一) 前菜小吃:煙醺打針蛋 (下)

上回交待了成功製作溏心蛋的要訣,今回完成餘下工作。

煙醺打針蛋 (下)

做法:


KC早前提過麵店老板米高訴說剝蛋殼費時又損耗高的問題 (因為剝得不靚就不能奉客),而靚女小通也投訴過剝蛋的困難,很容易「剝爛蛋」,這個問題莎莉也遇過,關鍵,其實是烚蛋後浸水的水溫。坊間不少食譜都教人烚好蛋後馬上把蛋浸在冰水裡,快速冷卻雞蛋以方便剝殼,但其實太冰的水會令蛋殼與蛋之間的薄膜急速收縮,反而會牢牢地黏在蛋的表面,要剝就會比較困難,要避免這種情況,烚完蛋後用水喉水沖片刻,再浸在普通凍水中巳可。


另一避免剝爛蛋的方法,是不要直接把蛋敲在桌上,而是用匙羹輕輕均勻地打碎蛋殼。


再慢慢〝meet〞,你看,很順暢的。


注意要徹底清除貼在蛋上的 〝衣〞,不然的話會影響鹵水上色。


輕鬆完成剝殼程序。


將蛋浸在上回巳介紹過的鹵水中1.5小時,要不時替蛋「轉身」。


鹵完後一定要抹乾水份,醺味才會「掛」得好 (Thanks CS for the tip)。


在鑊中放張錫紙,紙上放兩茶匙茶葉,白糖及麵粉,再放蒸架。


放上雞蛋 (這一水做得急,有幾隻蛋比較樣衰 ^_^")


開行抽氣扇,磕蓋,開火,起初會出白煙,在白煙轉至黃煙後數10秒,熄火,焗10分鐘。


這部份是optional的,就是用針筒抽取花雕。


然後打入蛋中,份量是四分三格。這樣,醺蛋便會外有煙醺及鹵水香,內有酒味,一次過滿足哂三個願望 。


完成品:煙醺鹵水打針蛋 (圖一) Thanks CS for the picture (This lovely picture is actually not from CS but from lovely Margaret too!! I'm so 低B ^_^")


完成品:煙醺鹵水打針蛋 (圖二) Thanks 公子 for the picture (未確定相片來源,不過都多謝左先^^ 噢!原來溏心蛋相係來自糖心Margaret ar~~~Thanks!!!)

And thanks everyone for liking this egg so much!!  I'm particularly touched when dear LittleMeg said it's the best in the world!! v(^0^)v






15 comments:

  1. 好似..張相..同公子無關掛...?偶都唔記得有影過呢張相...

    ReplyDelete
  2. 惡男兄:
    佢話係咪係囉~ XD

    ReplyDelete
  3. 公子: 嗯? 乜唔係大班樓果晚你影架咩? 我好耐之前Copy底, 可能搞亂了! 咁我加番懷疑兩個字, 再睇睇有無人出來認頭啦~~~

    ReplyDelete
  4. 辣子:Haha, 靈感來自打針雞...just kidding~

    ReplyDelete
  5. 莎莉認真好記性,確實係喺大班樓影的,重有就係食過妳整嘅蛋系列之後,以後都唔駛期望會有比妳做的更好食...勁!

    ReplyDelete
  6. Sally,你真係好叻呀!! 呢個燻蛋真係一啲都唔易做,但你每次整都咁好食,真係唔簡單!! 我可以成日食到更加覺得好幸福!! 你係烹飪嘅天份真係無可致疑!!

    ReplyDelete
  7. 如果可以為呢隻蛋訂下一個數量, 我希望係, 一萬隻!!!

    呢個蛋真係'神'級.

    ReplyDelete
  8. King Fraz: 好多謝你的喜愛同鼓勵, 我會努力研究我的煙醺系列~

    ReplyDelete
  9. ET: 可以整野比你食同知道你喜歡我都覺得好幸福架~

    ReplyDelete
  10. Clif: 你呢個落訂的口吻也太浪漫了, Haha~

    ReplyDelete
  11. 你真係好厲害!針筒你都出埋~~~ 可惜我家唔準燻野, 只可以做到浸蛋一part~~

    ReplyDelete
  12. Babysan: 哈哈係呀, 好多人屋企都唔比做煙醺, 好彩我屋企人巳習慣成自然 ^_^

    ReplyDelete